Montag, 2. April 2007

yapmadım!

Cocukluğumda babamın beni eylendirmek (kimileri eğlendirmek yazılır dio!ama sakın iyilik yapıp doğrusunu söylemeyin.!)için götürdüğü sinemalarda seyrettiğim filmlerin benim için gerçekliğe dönüşeceğini hayal bile edemezdim.Filmde gördüğüm çocuğun yediği kırmızı sığır salamı ya da gençliğimize doğru gördüğümüz sütlü mısır gevreği kahvaltısı
ve daha neler neler...yayıldılar...gündelik yaşamımızı teslim aldılar...güne kahveyle başlamazsam o gün gerçek bir gün değilmiş gibi gelir oldu artık.Yani bize ne yapıldığı nı ya da ne yaptığını pek takmayan bir sistemin içinde kendimiz de birer küçük sistemcik oluverdik...küçük devletçikler...her gün kahve içen...artık beyninde düzenin küçük ama çelikten bir kopyasını taşıyan bir-EY cikler!
Sonra erdem adındaki eski orospuyu yarattı düzen düzerek zihinleri...kimileri ve hatta çokları ve halen, bu orospuya hangi kıyafet daha çok yakışırı tartışıyor...
Kendisinin bir gün yapmaktan,kendisine bir gün yapılacağından ürktüğü oluştan korunabilmenin tek yolu onun yapılmasını erdem orospusu ki adı aslında beyaz yüzlüdür( ru-spi)ihale etmek olduğunu biliyor çok yüzlü homo SAP yiyen ve sıçan!
Evet bu gün bir iyilik yapmamaya çalıştım.En azından çok daha iyi bir yemek yapabilecekken yapmadım.Ne yapiim şimdilik bu kadar.
Kötü olmak için özel çabaya gerek yok aslında İnsan Ol yeter!

Keine Kommentare: